Subject: Arvamus välismaalaste seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu kohta
From: "Ireen Tarto" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Aug 2025 18:52:18 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Eesti Kaubandus-Tööstuskoda tänab võimaluse eest avaldada arvamust 
välismaalaste seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu kohta. 
Annan teada, et Kaubanduskoda toetab eelnõuga plaanitavaid muudatusi. 
Kaubanduskoja hinnangul on positiivsed muudatused, mis lihtsustavad ja 
kiirendavad töökohavahetuse protsessi. Teiste muudatuste kohta 
Kaubanduskojal kommetaare ei ole.

Lugupidamisega

Ireen Tarto

Jurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200072> +372 604 0072

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>